13/12-2010 Lucia

Nu börjar det verkligen närma sig julen , idag är det Lucia vilket betyder att det är endast 11 dagar kvar , det är inte alls mycket och jag har inte köpt alla julklappar ;o
Blir att man gör det någon gång nästa vecka :)
Nu har jag nyss kommit hem från lucia - firandet för föräldrarna , så jävla pinsamt , vi sjöng fel låt!!!
Men vad jag kan minnas så har det varit den ordningen när vi har övat , men vi vet ju också hur mitt minne är :)
TYP SÄMST!! :D
I morgon så ska vi lussa , ( heter det så ? ) för skolan i två omgångar , jag kommer inte orkar , får as ont i ryggen av att stå där , men men :)
Nu ska jag snart äta sen duscha , sen antagligen hit till datorn igen , brukar ju bli så , men blir nog inte mer bloggande ikväll :)
pussss





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥