30 December

Dagen ser då ut så här ,
Jag och Emma - Sofia Jönsson åker in till stan , är där en stund och har galet kul :D
Sen så senare idag , kanske på kvällen går jag till Robin , är där , tror inte jag sover där ikväll . Eftersom att det är nyår imorgon så vill jag göra mig i ordning själv hemma :)
Blir nog att jag går och lägger mig ganska tidigt idag , sover länge imorgon så jag är pigg hela nyår , långt efter 12 - slaget med :)
För det tråkigaste är nog att va med någon som är trött på nyår .
Gillar inte att planera för blir aldrig som man har tänkt sig , kan bli både possitiv ändring men även negativ , oftast blir det negativ om man planerar för mycket , så jag är ingen planerar - människa , visst kan väl planera lite så vad man ska göra , men inte ba : aa då gör vi så , sen så , så åker vi dit och bla bla bla
Tar det som det kommer :)
Haha random bild från förra nyår :))





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥