är det okej ?

Okej , jag blir ganska trött på detta nu , vill inte använda bloggen till att skriva saker om andra som vissa andra gör , men det räcker nu .
Är det verkligen okej att skriva vad man vill bara för att man inte nämner några namn ?
De i sin omgivning vet ju vem det är ändå , så lika bra att skriva namnet om man nu måste skriva om andra på sin blogg så att alla kan se !
Jag tycker inte att man ska få skriva vad man vill bara för att man inte nämner några namn ..
Och man har väl inte en blogg för att berätta vad de andra människorna i sin omgivning gör för något fel ?
Jag har verkligen inte min blogg för det . Jag har min för att berätta saker jag gjort med alla möjliga . Absolut inte för att hacka ner på andra , jag använder inte min blogg som självförsvar , säg det istället direkt till den personen istället för att skriva det offentligt . Okej visst nu skriva jag själv det offentligt men jag har försökt säga till den personen men då blir svaret bara att det är en allmän text , och om "den" personen läser detta nu så borde väl "den" känna sig träffad . Men jag har ju inte nämnt något namn så det är väl okej antar jag ?
Förlåt var verkligen inte meningen att detta skulle bli ett sånt inlägg eller att bloggen skulle bli så , men blir bara så jävla trött på det .


Felicia

Är det nu jag ska komentera och hacka på dina åsikter?

För det tänker jag inte göra, jag sjunker inte så lågt. jag har aldrig använt min blogg för att hacka på andra och det är du som är konflikträdd inte jag.



Om du tycker min nivå är låg sjönk du just nu ner på samma nivå som mig, grattis.

2010-12-02 | 22:24:51 | http://feliciajosefinnilsson.blogg.se/
Anonym

haha du, sluta läsa folks bloggar istället, för bloggarna är som en dagbok, och om du inte insett de så kanske de är dags att lägga ner och skriva här, då de bara är jävligt töntigt och onödigt. att du klagar på folk som skriver saker i sin blogg, sen gör EXAKT samma sak, får de inte dig att skämmas?att du sjunker ner så lågt, att du sänker dig till en ännu lägre nivå? de är skam. undra vad som händer med världen.

2010-12-03 | 18:24:14 |
Anonym

En blogg är inte alls som en dagbok i den bemärkelsen att man kan skriva precis om allt och alla, en dagbok är något man skriver för sig själv, en blogg är något som alla kan läsa, lär er denna skillnad. Man kan hålla på med bloggande och dyl men man ska passa sig för att skriva sådant som kan såra andra människor. Man kan ha ett behov av att skriva av sig sina känslor men gör det i en bok och sätt hänglås på. Om man nu tvunget måste ha bloggen som dagbok skriv om dig själv och dina upplevelser inte om andra. Ni som kommenterar här pratar om att sjunka lågt och att man ska sluta läsa andras bloggar undra just hur ni har fått info om inte ni har läst ovanstående blogg. Jag tycker alla ligger på samma nivå en väldigt låg sådan. Bloggen är ett sätt att kommunicera med andra människor varför tror ni att det finns möjlighet att kommentera?

2010-12-04 | 15:45:34 |
Anonym

Vill bara kommentera den personen som undrar vad som händer med världen, hur kommer vi klara oss? vi får lägga ner alla bloggar för det är ju det största problemet här i världen, det finns barn som svälter, det krigas i andra länder men det är ingenting mot hur fruktansvärda dessa bloggar är, vilket i-lands problem. Hoppas det finns organisationer som tar tag i detta!! Herregud använd bloggarna förnuftigt och klarar man inte det så ska man inte ha någon.

2010-12-04 | 17:33:00 |
Anonym

hon sitter och skriver ett långt inlägg om att man inte ska skriva om saker som händer via bloggen, men ändå gör hon samma sak? inte vi som klagat på att hon skriver ut saker, men precis de hon gör nu, då ska man inte klaga på andra. och att ni sitter och jämför med svältande barn, vafan har de med bloggandet att göra? du sitter och kommenterar bloggar medans ett barn dör? precis. så blanda inte in verkligheten i detta är du snäll, vi är inte dumma i huvudet, vi vill inte se bara. och vi kan ändå inte rätta hela världen, tackheeej

2010-12-06 | 16:22:08 |
Anonym

menar jag

2010-12-06 | 16:28:27 |
Anonym

Om du tittar på slutet av ditt inlägg så undrar du ju "vad händer med världen" och det var ett svar på det. Jag tror inte att du är dum i huvudet du kommer bara inte ihåg vad du skriver. Vad jag menar är att bloggen är inte ett världsproblem.

2010-12-06 | 18:54:47 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥