Bästa Presenten !

Nu har jag och Älskling nyss kommit hem från bion , den var faktiskt väldigt bra :)
The town heter den , rekomenderas :))
Fast den var lite läskig ibland (A)
Innan idag så bytade vi julklapparna , jag var nervös över att ge den , visste inte om han skulle tycka om den , men det gjorde han . Men inte lika mycket som jag gjorde för den jag fick :D
Asså den är verkligen perfekt . Underbar . FANTASTISK .
Kunde inte blivit bättre :)
Och han har verkligen lurat mig . Den är ganska bred , silvrig och strass över hela , i mitten står det 'älskad'
Och på ett ungefär så sa han så här : Emsa sa att du gillade stora och glittriga , men denna är typ raka motsattsen , den är typ liten och i mitten en berlock .
Jag hade fåttt för mig att den var silvrig , men vet inte hur fakiskt så säger han : asså det är en ganska tråkig färg om man tänker efter , det är typ koppar blandat med guld .
Jag ba : aha .. ?
Jag har aldrig sett den färgen så kunde inte föreställa mig om hur den såg ut .
Sen så har han sagt att det är inget man har på fest , utan med på middagar typ , det är för tråkigt för fest .


Så jag har föreställt mig typ ett litet armband , typ en kedja , silvrigt , med något i mitten , så får jag det här !?
Bättre än jag kunde föreställa mig !! Och jag suger verkligen på att visa tacksamhet , men denna gången lyckades jag :D
Här är en bild på det .


emma-sofia - Hjärterdam ♥

S Å

FI N T !



<3 :d

2010-12-26 | 13:16:46 | http://hjearterdaam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥