Dag 1

Presentera mig själv ..
Jag heter Rebecca Susanne Eriksson , och jag är 15 år .
Jag suger verkligen på att skriva mina tankar och sånt , det är just därför jag har skaffat blogg för att bli bättre på det . Tycker själv att det har börjat bli bättre , men det är ju då vad jag tycker :)
På fritiden spelar jag fotboll , innebandy och golf . Innebandy på vintern och golf på sommaren . Och fotboll då året runt men tycker verkligen inte om inomhusfotboll .
Jag har världens underbaraste vänner , speciellt Emma Falck , Ebba Bokelund och Alexandra Ragnarsson . Utan er hade jag inte varit något . Jag har även den underbaraste pojkvännen en tjej kan önska , som heter Robin Hyyppä . Jag vet inte riktigt mer vad jag ska skriva faktiskt . Tror inte det finns något kul att veta om mig faktiskt .
Mina föräldrar är skillda och från och med nu ungefär så bor jag bara hos pappa , och tänker inte skriva anledningen här , fråga mig privat eller något i så fall om du vill veta :)
Detta var allt jag tänkte skriva :p


Syedanette

Congratulations on a job well done. Thanks

2011-04-01 | 10:56:01 | http://syedanette.blogbow.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥