Dag 3

Mina föräldrar

Aa , mina föräldrar är skillda sen jag var 6 år . Har alltid fram tills för tre fyra veckor sedan bott varannan vecka , men nu bor jag då bara hos pappa . Har aldrig mått dåligt av skillsmässan , men att behöva åka fram och tillbaka varje vecka , att varje söndag kväll känna att ' jaha nu är det en ny vekca ' och då är det inte som en ny skolvecka , utan en ny vecka , ett nytt liv i ett annat hus . Har varit ganska jobbigt faktiskt men har blivit bättre nu :)
Både mamma och pappa är 41 år , pappa fyller i januari och mamma i maj . Mamma heter Susanne och pappa heter Sten . Mamma har träffat en ny , som heter David och pappa en som heter Anette .
Pappa är gift sedan fem år tillbaka .





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥