Dag 6

Min dag

Aa denna dagen har nog varit den segaste på länge . Saknar min älskling <3
Idag har jag inte gjort något än så länge . Har bara varit ute och gått en runda med Alexandra , sen gick vi in igen . Sen så var jag ute med mina bröder och skulle göra en snögubbe , fråga mig inte varför , men det gick inte så bra xD ingen kramsnö vafan! Så då blev jag mulad istället och gick in och tjurade . Asså snö är verkligen jättekallt :((
Nu sitter jag bara vid datorn och känner att jag kanske borde börja fixa mig , för vi ska på julmiddag hos min låtsas - mammas mamma , och jag vet inte vad jag ska ha på mig ;ooo
Min gaderob är överfull med kläder men har ändå inget att ta på mig :(
Aja nu måste jga gå och försöka lösa det , vi ses väl ikväll antar :))
Juste , tack för alla SUPERGULLIGA kommentarer på det inlägget :D



jag från skidsemestern för typ två år sen tror jag , eller tre :))







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥