Dag 7

Min bästa vän

Min bästa vän heter Alexandra , hon är helt UNDERBAR !
Jag har känt henne sen hon föddes , den 11 januari 1997 .
Under alla våra år tillsammans har vi aldrig bråkat , visst vi har tjaffsat och så , men det har gått över på bara några minuter eller så . Vi har alltid bråkat som systrar bara . Jag har förlorat många vänner men skaffar lätt nya , men dig skulle jag aldrig vilja förlora , och det vet jag att jag aldrig kommer göra heller . Inget kan förstöra mellan oss . Och jag menar efter 11 år tillsammans vet man att inget kan skilja oss åt :)
Du är verkligen som en syster till mig , många säger så till vem som helst , men ingen menar det lika mycket som jag gör när jag säger det om dig !
Jag älskar dig Alexandra Maria Ragnarsson <33
Haha mobba inte bilden :D bara ett minne (A)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥