Dag 8

Ett ögonblick ..

Hur ska man kunna välja bara ett ? :o

Har ju hur många bra ögonblick som helst ..

Men vi kan väl ta ett från i somras , detta är ett dåligt ögonblick , som jag visste att jag inte kunde fixa . Det var när vi fick reda på att Ebba skulle flytta ifrån oss . Vi hade nyss hittat varandra för ungefär ett halvår sen , och så kommer hon och säger så . Jag visste att det inte fanns något jag kunde göra , för det var hennes föräldrar som hade tagit detta beslutet . I början fattade jag nog inte riktigt vad som skulle hända , men så började skolan , det var bara jag och Alexandra som gick , ingen Ebba . Det kändes så tomt . Att helt plötsligt bli bara två . I början ringde vi varje kväll , dag , men det slutade vi sakta med . Det var meningen att hon skulle komma hit varannan helg , så var det i början och vi va varje gång hon var här . Men nu har det alltid kommit något emellan , antingen ska hon göra något eller så ska Alexandra göra något eller så är det jag . Det händer så ganska ofta , men när vi alla tre är så är det bland det bästa som finns . Älskar verkligen er tjejer . Ni är mer än underbara !







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥