Gossip Girl!

Hejj hejj
Har varit hos robin idag , och han har äntligen kommit till säsong 3 som är den absolut bästa ! :D
Så vi kollade på det idag , men jag kommer knappt ihåg dom första avsnitten ;o så får väl ta pch koll igenom dom ikväll , för man kan ju inte glömma bort det , det går bara inte liksom :)
Aja nu ska jag nog göra det , och kanske börja läsa på so - saken till fredag , sen är det snart jullov och jag är fukking taggad till jullov nu , gud det behövs verkligen nu :D
Och jag vill bara meddela att det är verkligen iskallt ute nu och snön är jättehård och isig , märkte det idag när Robin kastade på mig , mulade mig , kastade så det kom innanför jackan och allt typ .. , och när han typ slängde ner mig :D men men
pussss





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥