haha inte så lyckat

Hejj hejj
Vill bara säga att jag har fått världens gulligaste kommentarer från "anonym" men vet vem den ena är , så du kan skriva ditt namn nästa gång :))
Aja nog om det , fick tillbaka två prov idag . Vet inte om jag ska vara nöjd eller inte faktiskt , för på spanska - provet fick jag vg + och det är ju bra . Men på fysik - provet fick jag IG :oo
Så har omprov på fredag . + att jag ska lämna in ett arbete om någon annan no - sak . Verkligen den sämsta planeringen i no'n . Har klagat på det enda sedan 6 : an om jag inte minns fel , och det är fortfarande lika dåligt . Inte konstigt att alla i klassen förutom två stycken . Då kan det inte vara fel på eleverna eller ?
Alla har något som det måste komplitera med :o
Så inte så lyckat faktiskt :)
Adioos!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥