Helgen

Shoo! :)
Nyss kommit hem från en mys pysig helg med snyggaste :D
Igår så kom jag inte till honom förrän vid halv 9 för jag hade match som var jätteförsenad . men det funkade det med . Så när jag väl var där , så var vi ute och gick . Då träffade vi Mattias Larsson och hans tjej Andrea Ekstrand och JonathanN Thåström . Snacka lite med dom . Sen gick vi till gc , robin träffade några kompisar där och snackade en stund med dom :)
Sen gick vi till donken och Robin skulle ha en jävla MacFlurry Toblerone som verkligen inte går att säga !!
Så aa det mobbade han mig för hela kvällen . Sen på natten kollade vi på Gossip Girl och så somnade han så då stängde jag av och somnade ganska fort jag med :)
Idag så skulle vi på julbord och det var trevligt :)
Sen var vi bara hemma efter det , jag lovar har aldrig ätit så mycket som jag har gjort idag , typ ätit för tre veckor , så nu blir det ingen mat för Rebecca på ett tag !
och nu är jag bara här , framför datorn och ska snart sova för är jättetrött !!
Pusss





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥