Hold My Hand , Just One More Time

Ååh första natten som jag sover helt själv efter en vecka med älskling . Kommer ju inte kunna somna .
Att sova själv är nu det värsta som finns .
Det näst värsta i alla fall .
Det värsta är nog att veta att man inte kan träffas på en vecka , eller en helg räcker .
Varje sekund utan dig känns som en evighet för mig .
Speciellt om jag är helt själv , tiden går ju så långsamt .
Speciellt på kvällen , man väntar på att gå och lägga sig .
Speciellt på natten , man längtar tills det är morgon igen .

Dagen idag har sätt ut så här , vaknade när älskling min vaknade , men sen somnade jag igen , vaknade igen då satt han och spelade . Så pratade vi lite men sen helt plötsligt somnade jag igen . Sen så vid halv 12 vaknade jag för sista gången . Jag satte mig vid datorn och gjorde absolut inget viktigt . Bara massa onödigt som jag inte ens tänker försöka göra intressanta .

Sen så har vi lagat lite mat , sen myste vi och så .
Sen lite senare så städade vi , för hans föräldrar kommer hem idag , eller dom har nog redan kommit hem .
Och nu sitter jag här , klockan är 22.18 och jag vill bara att denna kvällen ska ta slut .






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥