Inte haft tid

Hejj bloggen igen
Jag vet att jag har varit väldigt dålig på att uppdatera men har inte haft tid känns det som . Eller aa har typ inte varit hemma . Tisdag till onsdag sov Robin hos mig , onsdag till torsdag sov jag hos honom , torsdag till fredag sov han hos mig , fredag till lördag , eller aa idag då , sov han hos mig och inatt sover jag hos honom :))
LOVAR finns inget bättre än att sova tillsammans :)
Julafton då ja , började med att vi blev väckta ganska tidigt , för vi skulle till stallet . Vi matade hästarna och medans dom åt så gjorde vi med det . En tradition i vår familj :)
Sen så var vi ute och tolkade med Sheya , altså vi hade en pulka bakom henne i två långa linor , och jag satt på henne och så åkte någon på pulkan där bak . Väldigt kul faktiskt fast det var lite nervöst i början eftersom att vi inte visste hur hon skulle reagera , men det gick bättre än väntat :)
Sen så åkte vi till min farmor och farfar på jullunch , en annan traditon i vår familj , bytade julklappar med alla kusiner och så :)
Sen så på kvällen var vi hemma och hade gäster , det var väl trevligt , men jag och Robin var verkligen jättetrötta så vi somnade innan dom ens hade åkt hem ;O ;$


Så såg min julafton ut , den bästa på länge :) Idag ska vi in till stan och så , sen kanske det blir bio ikväll :) vem vet ? ;p
Och så ska jag och Robin byta våra julklappar för det gjorde vi inte igår , men det blir inte förräns ikväll :)
Jag känner att vi är ganska mycket data - nördar , tog till och med mig min dator idag :p
Jaja det funkar för oss iaf :)
Det är ju inte så att vi inte umgås för det :p
Men kände att jag behövde blogga lite och så :)
Men nu ska jag inte sitta här mer :)
Puss på er alla och hoppas att ni hade en lika bra jul som mig :))





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥