Kommentar!

Man märker ju på er att ni skämms.
Felicia har skrivit om Rebecca. Då har ju Felicia skämt ut sej minst lika mycket om Rebecca har gjort, dock så tycker jag inte att Rebecca har skämt ut sej alls. Det är inte pinsamt för henne, det är pinsamt för er. Det märker man.
Ni fortsätter ju, även om Rebecca och Felicia vill ha ett stopp på detta. Det är ju så omoget av er 96:or att fortsätta. Eftersom det handlar om R och F och inte er! 
Jag står stolt på Rebeccas sida nu, även fast jag inte borde ta någons sida. Men jag är fan trött på att ni 96:or tror att ni 'skyddar' F från någonting hon själv har startat.

Och även om inte F följde efter, så gjorde ni det, ''åt henne''.
Mmm så läs detta nu alla ni som klagar!!!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥