Nytt i gaderoben

De tre senaste dagarna har jag varit i stan och hittat lite fint :)
Asså det är verkligen svårt att hitta kläder i Halmstad , men lite kan man ju hitta iaf :)
Har då inte några bilder på det , men har köpt en gräddvit blus , en vit stickad tunika med svarta ränder , tre trosor , ett svart glittrigt linne/t-shirt , sen ett till svart glittrigt linne , vita strumpbyxor , det var nog det i klädesväg , letade som en galning efter en halsduk idag , men hittade fan ingen varm som samtidigt ska vara snygg ;oo
Sen så har jag även köpt ett läppglans , så där väldigt glittrigt :)
Ett nagellack , också väldigt glittrigt :)
En ny mascara och en foundation-borste .
Nöjd med allt jag köpt iaf :)


ella

haha men vafan, jag har redan en brun väska :D

har du köpt denna designen? ;o

2010-12-29 | 00:06:38 | http://esvenszon.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥