Rebecca är glad

Hola igen :D
Glömde blogga igår , men har ju haft fullt med prov känns det som . Men nu är det äntligen över , känns jävligt skönt faktiskt . Nu behöver jag inte tänka på det mer , så jag kanske hinner städa mitt rum och packa upp alla mina saker . En stor flyttkartong full med grejer och sen fyra gekås - kassar fulla med grejer och kläder . Lovar överdriver inte . Så ganska mycket faktiskt . Men blir nog bra när jag är färdig . Men kommer få lägga undan massa saker eftersom att nu har grejer för två rum , och jag har ju bara ett rum , så hälften kommer ju åka bort . Och asmycket kläder nu med men inget som jag använder :p
Blir nog att köpa lite kläder på fredag med Robin om han orkar hänga med mig till stan (A) skulle ju egentligen dit imorgon med emma men får se hur det blir för lovade pappa att ta tag i mitt rum imorgon och är jävligt trött på alla grejer . Så blir nog inte stan imorgon :p
Aja nu ska jag inte skriva världens längsta inlägg , hade kunnat fortsätta skriva mycket mer , men då blir det ju bara tråkigt :D
pussssssss





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥