Robin älskling hos mig ikväll

Godmorgon , vaknade av att pappa kom in i mitt rum och började tjata om någon internet - sida
Haha :p
Det var väl runt elva kanske något sånt , så nu sitter jag bara vid datorn och har världens bästa humör :D
För älskling sover här ikväll och MINNAH är kvar i idol och nästa vecka är hon i GLOBEN :D
Så alla som hejade på Olle kan ju sluta va kaxiga för han åkte ut , och man kan ju även sluta säga att Minnah är som alla andra , för det är hon verkligen inte , hennes röst är underbar!! :D
Nu ska jag väl hitta några kläder att ha på mig för ska till stan eller e -stop lite snabbt idag :)
Taggar till ikväll med underbaraste !! :D
puuuuusssss





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥