Så jävla omoget

Asså man blir ju så jävla lack på er . Ni skyller på mig att jag kastade en penna på er som jag inte ens gjorde , och att det var jätteomoget och bla bla bla , men vafan , är det inte minst lika omoget att förfölja mig i stan till varje affär jag går in i ?
T.ex som på Kicks när ni ba : ååh jag måste ha en parfym till min mamma , typ på sån där äkta fjortis - dialekt
PINSAMT!
Sen ställer ni er bakom en sån smink - hylla och tror att ni "gömmer" er och att jag inte ser er .
Ni fyra  , ni ska aldrig mer klaga på att någon är omogen , för ingen slår er !
Och ja , jag vågar nämna namn här till skillnad från vissa andra !


emma-sofia - Hjärterdam ♥

rebeccah! ♥

2010-12-17 | 23:25:30 | http://hjearterdaam.blogg.se/
Felicia

Asså jag tänker inte va elak eller starta någon nytt bråk för vi är över det, ellerhur.

Jag ville nt detta, mitt namn ska nt stå där och det vet du. Jag drog med mig Evelina och köpte godis eftersom jag nt ville starta nåt nytt. Du kan få se kvittot om du inte tror mig. Du vet själv att jag nt gjorde något. Du tar för givet att det är min ide men det va faktiskt inte de och skulle nt sätta mina vänner i knipa men denna gången va det faktiskt inte jag, jag drog mig undan, vad mer begär du?

vi sa att vi inte behöver prata med varandra men inte heller bråka och då håller vi det me tycker jag.

2010-12-17 | 23:51:47 | http://feliciajosefinnilsson.blogg.se/
TIBIA ÄLSKARE

Bra rebecca visa vad skåpet ska stå..

Föregående talare snackar i nattmössan..

Vet precis vad du menar inte ens lönt att försöka snacka bort det, "felicia"

2010-12-18 | 00:25:50 |
HoN Lover

Postat av: TIBIA ÄLSKARE

2010-12-18 / 00:25:50

Bra rebecca visa vad skåpet ska stå..

Föregående talare snackar i nattmössan..

Vet precis vad du menar inte ens lönt att försöka snacka bort det, "felicia"



THIS.

2010-12-18 | 00:26:38 |
TIBIA ÄLSKARE 2

Fjortis gänget och 95an börjar bli stora, hänga i stan efter folk :)

2010-12-18 | 00:29:06 |
HoN Lover

Postat av: TIBIA ÄLSKARE 2

2010-12-18 / 00:29:06

Fjortis gänget och 95an börjar bli stora, hänga i stan efter folk :)



Words of wisdom

2010-12-18 | 00:32:03 |
Anonym

Strunta i dom, snart får dom också ett eget liv.

2010-12-18 | 08:40:28 |
Anonym

Du tycker inte om oss, ändå skriver du ett inlägg om oss. Du säger att du inte bryr dig om oss, ändå hör vi dig spy dynga över våra namn. Dina elaka bitchblickar i skolan och hatet i blodet. Vi har inte gjort dig hälften så mycket som du har gjort oss. Läs användarvillkoren btw, så ska du se vad de står. Och de spelar ingen roll vad du skriver, vi tar ändå inte åt oss. Att ta upp de på blogg.se och inte säga något i stan, när vi stod bakom dig på kick, och kollade på läppglans, och var i samma affär på vero moda. Kallar du de att följa efter dig? Haha. Bad! Och har man inte ovänner här i livet, då har man inte lyckats med något.

2010-12-18 | 15:33:01 |
Rebecca

Sofie , kunde du inte skrivit ditt namn istället ?

Jag bryr mig faktiskt inte om er , men det är ju lite märkligt att direkt ni ser mig så stannar ni , börjar skratta , vänder er om , fortsätter gå efter oss , när ni precis var påväg mot ett annat håll , vi går inte på vero moda ni går in på andra sidan för ni tror att vi går ut där , men evelina ser oss och hon knäcker sig direkt , då börjar ni gå direkt efter oss , ni går jättenära oss , direkt vi går in på kicks så säger ni : ååh jag måste ha parfym till mamma , och sen så skriver du själv att ni kollade på läppglans . Så ser jag att ni står och kollar över den "väggen" efter oss , för trots att ni är ganska korta (inget illa menat) så ser man er ändå . Så ja jag kallar det att följa efter oss !

2010-12-18 | 16:07:43 |
Anonym

HAHAHAHAHA OKEJ KLOCKRENT! fyfan hahaha, ni är trots allt ganska korta, vi är inte dumma i huvudet + att jag tog illa åt mig. och allt annat du har skrivit. låt oss vara var vi vill. och du är så gullig när du skriver att vi ska kolla på perfym när vi stod vid allt läppglans HAHAHAHAAHHAHAAHAHAHHASHDDA

2010-12-18 | 16:21:59 |
HoN Lover 3

Postat av: Rebecca

2010-12-18 / 16:07:43

Sofie , kunde du inte skrivit ditt namn istället ?



THIS.

2010-12-18 | 16:53:21 |
Anonym

Det är inte bara Rebeccas fel ?

Jag tror inte ni mår dåligt, av vad Rebecca gör. Jag har sett på Felicia's blogg, jag har sett att även hon har gett pikar till Rebecca, hon har 'hängt ut' Rebecca på sin blogg, även personer som står Rebecca nära. Det är fel.



Ni borde inte sitta här och försvara Felicia, ni borde inte försvara henne överhuvudtaget. För bråket är mellan Felicia och Rebecca.



Jag tycker dock det är fel att blanda in personer som inte har med något att göra, som Felicia, antagligen har gjort. Jag har läst alla kommentarer, och det verkar som ni tror att ni är så vuxna, först kan ni ju lära er stava. För ni är inte så 'vuxna' som ni tror, ni är faktiskt omogna!



Rebecca skrev detta inlägget, för att hon var tvungen att få ut ilskan, för hon har läst många inlägg om henne i Felicia's blogg. Men, ni andra Sofie, Evelina och Julia, ska ju inte göra Rebecca illa, om det nu är så som Felicia påstår, att hon inte var med och 'följde efter' Rebecca.



Sedan skriver någon, att hon är kort. Hon är inte kort, Sofie och Julia, ni är ju faktiskt kortare än henne. Och jag vet själv att hyllorna på Kicks, är faktiskt inte så höga. Där kan tom. jag se över, jag är inte längre än vad Rebecca är.



Jag tycker bara att det är så omoget att påstå att ni mår dåligt över att Rebecca skrev ett inlägg om er.

Och att hon ska läsa 'användarvillkoren', ursäkta, har ni gjort det någon gång ?



Ni kan tänka en extra gång nästa gång, eller bara börja tänka överhuvudtaget och dra er ur detta, sluta bry er och sluta försvara Felicia.

Jag tror att Felicia och Rebecca sköter detta bättre själva, utan era jävla åsikter !



Och ni kan ju sluta följa efter henne i stan också.. Fast det är klart, fortsätter ni, är det ju bara ett bevis på att ni är omogna!

2010-12-18 | 16:54:20 |
Hon Lover 4

1 min efter min post kommer det en ny, någon som e taggad som fan?

2010-12-18 | 16:57:26 |
Anonym

Ingen mer än 'fjortis-tjejerna' är nog taggade.. haha!

2010-12-18 | 17:12:03 |
Rebecca

hahahahahahahahhaha !! :D

2010-12-18 | 17:49:14 |
Anonym

Felicia vad är det för kompisar som sätter dig i en sådan situation? Om du vill dra dig undan varför fortsätter dom? En riktig kompis hade aldrig gjort så, hon hade tagit hänsyn till dig.

2010-12-18 | 19:34:55 |
STOLT 96A

vi kompisar har inte satt felicia i någon situation. Hon har ju inte ''följt efter''? Felicia hade ingenting med det att göra så varför skulle vi ha satt henne i en situation? Det är ju du som anklagar henne för ingenting vilket är riktigt skämmigt för dig. sedan att du skriver om oss på bloggen är ju bara såå pinsamt..



Det här inlägget har bara blivit pinsamt för dig rebecca.. Ingen annan!

2010-12-19 | 10:39:51 |
Anonym

Man märker ju på er att ni skämms.

Felicia har skrivit om Rebecca. Då har ju Felicia skämt ut sej minst lika mycket om Rebecca har gjort, dock så tycker jag inte att Rebecca har skämt ut sej alls. Det är inte pinsamt för henne, det är pinsamt för er. Det märker man.

Ni fortsätter ju, även om Rebecca och Felicia vill ha ett stopp på detta. Det är ju så omoget av er 96:or att fortsätta. Eftersom det handlar om R och F och inte er!

Jag står stolt på Rebeccas sida nu, även fast jag inte borde ta någons sida. Men jag är fan trött på att ni 96:or tror att ni 'skyddar' F från någonting hon själv har startat.



Och även om inte F följde efter, så gjorde ni det, ''åt henne''.

2010-12-19 | 11:22:06 |
Rebecca

Eeyh du stolt 96a



Du vet inte vad du snackar om . Ni har visst sättit henne i denna situationen . Utan er hade det inte blivit så här , utan er hade ingen följt efter mig i stan , utan er hade jag inte skrivit det inlägget . Fattar ni inte ? Det är ni som startade denna grejen . Jag har ignorerat er helt , har inte velat ha något med er att göra , men jag kan heller inte bara ta emot skit från er . Jag måste också få säga vad jag tycker . Jag har fått läsa massa om mig på F's blogg , då får ni klara av att läsa om er också . Och varför gjorde ni det ens ? Ni vågar inte stå för det heller , för annars hade ni inte bett mig att ta väck inlägget . Om ni hade stått för vad ni gjort hade ni låtit alla som läser få veta vad ni har gjort , men ni skäms så mycket för att va så omogna att ni förföljer folk så därför måste ni be mig att ta väck inlägget . Men det tänker jag inte göra , eller jo på ett villkor ! Att Felicia Nilsson tar väck alla inlägg som jag känner mig träffad i .

Annars är inlägget kvar !

2010-12-19 | 11:34:54 |
Anonym

Svar till stolt 96:a, vad sysslar du med? det som är mest pinsamt är ju ert beteende, fattar du inte?

2010-12-19 | 12:30:40 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥