snökriig

Hejjj
Nu har älskling nyss åkt hem , och jag har haft det underbart med honom :)
Vi var ute lite och då mulade han mig så nu är jag förkyld och har ont i halsen :(
Men det är väl sånt man får ta antar jag :P
Just nu är jag på världens bästa humör , känns underbart allting , allt är perfekt just nu :)
Haha har varit lite annorlunda denna helgen , haha , en penna kom på tals som jag inte ens vet vad det handlade om , så får jag ett sms ba : tack för pennan !
jag ba: wtf ?
Haha det var lite kul faktiskt (A)
Nu ska jag spendera resten av kvällen till GOSSIP GIRL och att SOVA !! :D
Fryser gör jag med :P
Pussss


TIBIA FOR LAJF!!!!!!!!!!!

spela tibia ist för spela gossip girl

2010-12-05 | 19:32:01 |
Rebecca

Haha nej jag tänker inte spela tibia :D

och vadå spelar gossip girl ?

Jag KOLLAR på gossip girl , det är ju inget spel :))

2010-12-05 | 21:30:26 |
Felicia :)

DELTA I KVÄLLENS BLOGG HOS MIG!! :)

Vinnaren dras 22.00 och priset är ett gästinlägg i min blogg!



Missa inte chansen!! :D

2010-12-09 | 17:49:10 | http://feliciahaldens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥