8-2

Hejj alla sötnosar där ute ! Jag känner att jag har glömt bloggen lite men har faktiskt haft mkt att göra och så . Plus att jag glömde datorn hos pappa (a. Så får väl hämta den där imorgon , för ett liv utan dator är inget liv :) idag har det varit vanlig skola . Tekniken suger , vi ställde fram klockan , han trodde på det hela tiden , men sen helt plötsligt när klockan var tjugo i , då vi skulle sluta , så kollade han på sin egna -.- Och min mobil hade dött så kunde inte lyssna på musik :( jaja så kan det va ibland . Nu har jag nyss kommit hem från en bandy-match mot halmstad , hade inte ngr stora förväntningar faktiskt för vårt lag är fullt med 98or och typ två 95or och vi spelar i en 95-serie , hmm lyckat ? Nä inte direkt! Men förlorade faktiskt inte med så mkt som dom har gjort de andra matcherna , detta var då min och emmas första match . Det blev bara 8-2 , och det är faktiskt bara för oss ;) haha jag och emma gjorde målen , och passningarna till målen med ;) haha Nä nu ska jag ta tag i mitt hår som är alldeles nytvättat , och eftersom att jag bloggar från mobilen så blir det ingen bild för har inte riktigt kommit på hur man gör :p Pusss




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥