Dålig uppdatering

Shosan bloggen !

Väldigt dålig uppdatering jag vet :(
Men har bara inte hunnit med det helt enkelt , har varit ganska mycket som har hänt och mycket med skolan och så . Men ska verkligen försöka bättra mig . Får se om jag hinner imorgon för har två prov denna veckan :( no på tisdag och engelska på onsdag , gud vad jag älskar när de lägger proven dagarna efter varandra :o

Aja denna helgen har jag tillbringat hos mormor och min kusin . I alla fall lördag och halva söndagen , för åkte hem vid två - tiden typ . Och åkte visserligen dit i fredags vid fem . Var på gekås på lördagen ( igår ) Köpte bobbys schampoo , balsam , mouse , spray , sen hårinpackning , hårfärg , väska , plånbok och lite mer . Det var verkligen jättemycket folk så svårt att ta sig fram . Men det gick det med .

Sen idag så kom jag hem vid två halv tre då , så då åkte jag in på julskyltningen med Robin . Det var väl inget speciellt men mysigt väder i alla fall . Löööööv the snoooow :))

Sen gick vi hem till honom och myste och nu är jag hemma och ska snart sova antar jag för är pretty trött :)

Har ingen bild att lägga in heller ;o

Gud vilket tråkigt inlägg , undra om ngn ens läser det ;oo



pussssss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥