Hatar Söndagar!!

Chaa :D
Nu är jag tillbaka vid datorn , har inte orkat hämta den hos pappa så fick bli så mycket som jag orkade vid mobilen , kanske inte just bloggen för den har varit ganska död denna veckan , men facebook och msn :D
Men denna veckan ska jag vara bättre :))
Idag är det söndag och jag tycker verkligen inte om söndagar !! seriöst dom är verkligen as lama !!!
Imorgon ska vi med skol-laget till hylte och spela handboll , fattar inte ens vf jag är med ;oo
Så ska typ ta bussen här ifrån vid 07.13 tror jag den gick , typ astidigt ? :O
Tror inte det kommer gå så bra och antar att jag kommer bryta mina lösnaglar :(( buhuu
Aja nu ska jag inte sitta här och tråka ut er :p
Saknar min ROBIN HYYPPÄ som jag inte har hunnit träffa idag men ändå har ingen av oss haft ngt att göra ? haha hatar verkligen söndagar!
Sommaren 2010 i mitt hjäärta







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥