Helgen '

Hejj allihopa nu har jag kommit hem från en super mysig helg hos min älskade älskling :)
älskar dej mest
pappa körde mig i lördags vid ett - tiden typ , så var jag där , sen ko hans syster Miia med någon supergod men jättemättande kladdkaka / tårta :) första gången jag träffade henne :p
sen ringde hans bror så åkte vi med dom till city gross och köpte mat till kvällen , blev tacos! :D

Vi kom hem från affären igen och kollade på film och myste , sen lagade vi mat och det blev super! :D
jag skulle öppna majsen så skär jag mig på tummen så har värsta hacket i tummen :((
Gör ganska ont faktiskt :p
aa sen på kvällen så kollade vi på den där filmen , heartbreak hotel , asså den är seriöst as rolig , lika rolig varje gång man ser den ;))

sen så gick vi och la oss och hade as mysigt :D
ÄLSKAR DEJ ROBIN!! <33 no matter what!






Emma ((:

myyyys pyyyys :D

2010-11-21 | 22:53:19 |
Erlendanastasia

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-12-25 | 18:58:00 | http://erlendanastasia.bloglyric.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥