Kladdkaka bakad med käärleeeekk

Hola chicos :D
Idag har det varit ganska lam dag i skolan faktiskt . Men blev bättre sen på eftermiddagen när jag hängde ed underbaraste Robin hem :))
Underbar eftermiddag med dig :)
Vi bakade kladdkaka med pepparkakshjärtan i :D asgod blev den (A)
Sen kollade vi på gossip girl :p men lite lamt för han är på säsong två och jag har redan sett alla dom , och jag har tendens till att berätta vad som händer och då blir han suuuuuuuuuur ;oo hhaa
Det var meningen att vi skulle plugga lite fysik för vi har prov i det imorgon , men blev inte så mycket med det , så jag ska tillbringa resten av denna kvällen , eller aa fortsätta tillbringa denna helgen med det :o
Här är bild på kladdkakan med
underbart vacker är den :D
nä nu ska jag fortsätta med mitt läsande av fysiken , inte för att det gör mig smartare ;oo

pussssssss





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥