Kvällen suger

Hejj hejj igen!
Denna kvällen seriöst suger :o sämsta ever ..
Idag har jag varit med ROBIN <33 vi var först i stan så köpte jag hårfärg och lösnaglar , sen stack vi hem till honom och kollade på film men efter halva så kom jag på att jag hade redan sett den så vi stängde av den :)
Sen så lyssnade vi bara på musik och typ pratade om .. aa typ allt möjligt faktiskt :)
Sen bakade vi , jag lovar , typ världens godaste kladdkaka!! den var bakad av kärlek iaf ;)
och vid sju skulle jag ta bussen hem men missade den , så blev halvåtta bussen :)
nu sitter jag bara framför datorn och lyssnar om och om och om på låten 'how to save a life'
jättefiin låt :')
nu funderar jag snart på att sova snart ..
no make uuup :ooo
pusss!!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥