Kvällens outfit

Hejj nu har jag äntligen hittat min mobil som jag slarvade bort i mitt rum innan idag , min käre far och bror hittade den , dom ringde typ 14 gånger för hade 14 missade samtal och dom hittade den i min garderob?
hur fan kunde den hamna där ? :s
aja nu så har vi typ skaldjursafton här hemma men inget roligt folk för min del så satte mig här :)
Har nyss kommit hem från Robin , har avrit där typ hela dagen som vanligt , haha tvingade han att kolla på Gossip Girl , men han tycker inte riktigt om att kolla på något som jag redan har sett för jag berättar alltid vad som händer , det är typ en sjukdom jag har tror jag , för jag tänker mig inte för när jag säger det :D
haha
Har inget mer kul att skriva mer än att Robin kanske kommer hit senare ikväll :)
här får ni kvällens outfit med :) , lite suddig bild kanske ;$
Glittrig jacka / kofta - vila
Svart linne - Gina Tricot
Jeanstights - Cubus





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥