Älskar dej <3

Hejjsan igen :))
nu har jag precis kommit hem från älskling och saknar honom redan :((
haft världens underbaraste dag med dej! <3
åkte till honom aa typ vid tolv tog jag bussen , vi va lite sen kom hans bror , hans brors tjej och hennes far och syster. så fikade vi lite :)
sen åkte dom typ till busfabriken och badhuset, jag och robin var hemma lite , kollade på saw 6 , ALDRIG MER!!!
usch!!
sen gick vi ut en runda , köpte godis , sen visste vi inte vart vi skulle ta vägen , träffade några personer , sen stack vi hem till hans bror . sen gick vi hem till honom igen och åt med dom plus hans familj :))
myyysigt :D
och nu ska jag inte göra något annat än att sitta vid datorn och äta godis
taggaaar till skogaby cupen imorgon med :D
pusss! <3


emma-sofia

GULLIGT! :D<3

2010-10-31 | 18:24:47 | http://hjearterdaam.blogg.se/
Rebecca

Haha visst är det :D <3

2010-10-31 | 18:48:21 | http://hejjrebecca.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥