Galen Dag!

Hellowsan!
asså seriöst skolan idag var helt galen idag ;o
allt blev helt konstigt så nu vet jag inte hur det är längre :o
aja direkt efter skolan åkte jag med Robin hem, myspys!!<3
sen åkte vi med hans mamma till trönninge för han hade match mot typ ett falkenberg lag har jag för mig att det var :)
sen kom mamma och hämtade mig, och nu är jag bara hemma och är typ as trött. känna som att detta kommer bli en vilohelg typ ;o men hoppas på att man kan åka till Robin imon :))
åh jag vill färga håret, vill ha det så som det blev i början när jag färgade det :p
typ så var det från början
denna bilden är typ as suddig men färgen är iaf den samma :))
fast måste erkänna att jag saknar mitt blonda hår lite (A)
aja godnatt för det lär ju inte bli fler inlägg idag :))
pussss!


Anonym

snyggt! :)

2010-10-31 | 23:32:35 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥