00.35

Klockan är halv ett, och jag är vaken?
Har fastnat vid skype med min cola och min choklad.
Längesen som jag var vaken såhär länge på en vardag, men med roligt folk att prata med så blir det så.
Planerna för ikväll var väl egentligen att gömma sig i sängen under täcket, för det är kallt, och kolla på "10 things I hate about you" men så blev det inte nej. Det får väl bli någon annan dag :)
Egentligen borde jag gå och lägga mig nu, för skol if imorgon, men vill inte för jag har roligt med folket, så får väl sitta här ett tag till :) alla vi tre är trötta men ingen vill lämna, yeayh, haha undra hur länge jag blir vaken idag, kommer sluta med att jag somnar med datorn i knät ;)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥