2011-04-07 Dagen

Idag har varit en jobbig dag, jag gick hem efter första lektionen för mådde inte bra.
Så var hemma, pluggade och fick väldigt mcket gjort, både so och matte så är klar med genrepet nu :)
Så så kan jag ju äntligen lämna in det, men egentligen hade jag behövt göra klart kapitel fyras blå kurs, men den räkneboken glömde jag att ta hem.


Jag har bara varit hemma annars och suttit vid datorn, och försökt sova men det går inte. Svårt att sova, är jättetrött men kommer antagligen inte kunna somna i natt. Känns inte som det i alla fall. Men får göra mitt bästa, för har nationella i engelska imorgon och engelska är inte min starka sida, verkligen inte, så imorgon kommer det kännas som en tung dag, men sen är det ju helg :)


Jag vill att Ebba ska komma hit till helgen men hon kunde inte :( Så jag och Alexandra får klara oss med varandra, men det går finfint. Fast hade varit kul om vi alla tre hade varit för var ett tag sen vi tre va nu. På lördag är det städdag på golfklubbe, sen efter det är det tävling, sen kommer jag antagligen vara helt död på kvällen. Denna helgen blir en sova-helg, längesen det var det haha.








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥