3:a, yeaayh

Idag har jag då varit på Hallägra, tror jag nämnde det i förra inlägget, och spelat fotboll med skollaget. Första matchen vann vi med 2-0, andra blev lika 0-0 tror jag, och tredje vann vi med 1-0, Sandra som gjorde mål, hennes kommentar var sen: Fan jag orkar inte mer, varför gjorde jag det målet!!!??
Hahahah!
Sen så var det semi-final, där vi förlorade med 2-1, för dom hade sån jävla tur att en spelare kom mellan mig och Lollo så att blev en sorts "blockning" typ, så då fick dom frispark precis utanför straffområdet, och gjorde mål, men ingen hann se hur målet gick till, så aa där var det slut. Men det var bra det, för ingen ville va kvar typ, alla ville hem :) bra väder har det varit med, nu måste jag leava datorn för ska gå till bussen nu.. Vi hörs!
JAG VILL HA SOMMAR! :(((( vääärme!! vara ledig!!! det är var jag vill ha nu, och mitt blonda hår, ser ni på bilden? :O as-blont och långt, VARFÖR FÄRGA JAG BRUUUUUUNT! :O





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥