Dagen blev lyckad faktiskt, även om det så...

Dagen blev lyckad faktiskt, även om det såg väldigt mörkt ut ett tag. Blev inte att jag solade något för jag stack in till stan. Kollade runt efter klänning till avslutnings-middagen, men fick inget resultat. Så efter det träffade jag några kompisar som jag har varit med fram tills nu ungefär. Dom räddade min dag om man säger så. Och under dagen har dom träffat massa som dom känner, tro mig, dom känner fan halva stan! Och jag stötte på några jag kände med. Det har varit en bra dag med dåliga nyheter kan man sammanfatta den kort. Nu sitter jag på bussen påväg in till stan igen för att träna, vi ska springa på gallberget med innebandyn :) kan behövas nu efter påsk. Asså ärligt det känns som att jag har ätit för en hel månad, så denna veckan tar jag det lite lugnt med maten. Imorgon så börjar skolan igen *suck* så lär ju inte bli lika mycket bloggande då, men vi får se hur mycket jag hinner med. Kom på nu att ja har ett no-arbete att göra. Det får väl bli någon gång denna veckan som jag har tid :) nu måste jag sluta för är nästan framme! Puss!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥