Dåligt bloggande igår men orkade inte. Var...

mms_img38904 (MMS)

Dåligt bloggande igår men orkade inte. Var trött hela dagen och mådde illa av allt jag åt ;o så kände inte för att blogga faktiskt. På dagen spelade jag med Filip, det gick ju inte så bra men jag har nog aldrig skrattat så mycket på en runda haha, det gick dåligt för oss båda så istället för att bli sura för ett dåligt slag så skrattade vi åt det :D MUCH BETTER! sen på kvällen var jag bara hemma, kollade på körslaget. Asså fyfan vad sur jag blir. Hur kunde Lisa åka ut? Hon var den som var bäst igår. Haha aja andreas är i alla fall kvar. Men jag var fan hundra procent säker på att han Gabriel skulle åka ut :) sen på kvällen kollade jag på film med pappa och Anette, den där hair-filmen, helt okej faktiskt. Det är mycket musik och det var det som gjorde den bra :) idag är planerna att åka till Robin. Slänger in en dagens sen lite senare :)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥