Från choklad till glass

Så, nu har jag precis kommit hem från skolan, har varit ganska jobbig dag idag med.
Ska bli så jävla skönt med lov snart, för är verkligen skoltrött.
Det är finfint väder idag med, på morgonen var det lite tveksamt om jag skulle ta skinjackan, men det blev den, och kollar man på vädret nu så var det ju tur ;)
Jag är galet sugen på choklad, vet inte vad det är med mig men jag känner ett starkt behov av det hela tiden.
Med en stark besvikelse gick jag från skåpet, för där fanns ingen choklad, så det fick bli glass nu :( Och jag orkar inte sticka och köpa nu. Eller jo kanske, får se :)
I så fall om Alexandra kan hänga med mig..



JagSaknarDig<3





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥