Godmorgo, godmiddag, godkväll! Nej men ida...

mms_img72909 (MMS)

Godmorgo, godmiddag, godkväll! Nej men idag är det ju valborg och blir nog inte så mycket bloggande. Så detta är kanske det ända inlägget.. Nu är jag påväg till någon restaurang för det är 95-årskalas, yeayh! Sen ikväll så ska jag va med några kompisar. Och innan idag, eller alldeles nyss, så var jag pappa bror och brors tjej och spelade minigolf. Jag har faktiskt inte så mycket att skriva mer än att jag har ont i min stackars mage, för på matchen så fick jag en smäll och vet inte om jag fick smällen på revbenen, för jag har svårt för att andas ut helt. Och mat är inte min grej längre. Klarar inte av att äta lika mycket längre, antagligen i med den smällen. Hoppas bara på att det går över, annars får jag väl åka in och kolla det. Förresten, hämtade min klänning idag som jag har beställt, hihi love it! Kommer bild imorgon, för ikväll lär jag ju inte orka iaf! Ha det bra, det är superbra väder idag med, underbart! Puss, vi hörs!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥