Godmorgon underbara läsare! :) idag är det...

Godmorgon underbara läsare! :) idag är det underbart väder, yeayh! Just nu är jag påväg till skolan, mindre yeayh. :( men sista dagen idag för denna veckan och direkt efter ska jag hem och färga mitt hår, yeayh! Dom två senaste nätterna har jag drömt samma dröm, och jag tycker inte om den. Men jag vill veta vad det betyder liksom. Ska kolla det när jag kommer hem. Igår spelade jag min första match för i år. Det var kul att spela! Jag gjorde faktiskt en assist så det får man väl va nöjd med? ;) men sen resten av matchen gick det inte så bra för min del. Vi ledde med 2-0 sen så blir det frispark och vår målvakt får gult. Direkt efter att frisparken var slagen så får ena av vår spelare rött och det blir straff. Så då gör dom mål. Sen lite efter så gör dom ett offside-mål så det blir 2-2. Sen gör dom ett mål till. När det är typ 5 minuter kvar så får vi frispark utanför straffområdet, och gör mål. Så matchen slutade 3-3. Nu har första lektionen börjat men vi har ingen lärare, och vi ska ha samma lärare dom två första lektionerna så det verkar som en bra början på en chill dag. Vi hörs, puss!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥