Har inget bättre för mig så sitter och rit...

mms_img57407 (MMS)

Har inget bättre för mig så sitter och ritar. Kan inte rita men detta är vad jag har kommit fram till haha :) får duga. Denna kvällen suger. Men nu är det bestämt att jag ska spela med filip imorgon i alla fall på dagen :) och sen får vi se vad som händer på kvällen, något kul hoppas jag i alla fall, pallar inte sitta hemma hela helgen. Och tack för dagen cissi, du är trög bara så du vet :)



Robin

Ser ut som alex på bilden ;)

2011-04-17 | 11:49:23 |
Rebecca

Gör det ju inte :s

Först tänkte jag rita oss men märkte sen att jag inte kunde rita mig så det blev som det blev, okej? :o

2011-04-18 | 10:59:44 | http://hejjrebecca.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥