Hemma igen..

Så nu har jag precis kommit hem från träningen, jag lovar jag har aldrig varit så här trött efter en träning, har typ aldrig sprungit såhär mycket heller.. Jag tror att vaderna och rumpan är värst, asså fyfan! Kommer jag inte till skolan imorgon så vet ni varför ;)
Nej så illa blir det förhoppningsvis inte, men ont har jag redan nu ;(
Men lite stolt är jag med, för nu idag så började jag äntligen våga ta emot höga bollar, har inte vågat det på grund av att jag skadade mig för två år sen snart, så det kändes bra i alla fall :)
Nu ska jag in i duschen och sen äta! :)
Kommer kanske ett inlägg till ikväll, om jag har något viktigt att skriva, annars hörs vi imorgon :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥