Igår glömde jag blogga, haha. Men jag var ...

mms_img55905 (MMS)

Igår glömde jag blogga, haha. Men jag var bara på stan och kollade lite, fixade nytt busskort eftersom att mitt försvann, eller jag tappade det. Sen så var jag hos mamma på sjukhuset. Sen gick jag i stan köpte två vaseline, ååh vad jag älskar dom :D hittade även en snygg klänning på gina tricot. Den är utan några axelband som jag egentligen inte tycker om men den var snygg faktiskt. Funderar på att köpa den men vet inte. Den kostade bara 199:- men har så mycket jag måste köpa till skolavslutningen och jag måste boka tid hos frissan för ska färga håret blont så det är mycket sånt nu. Så den klänningen känns inte så viktig :) men får se vad jag gör. Sen på kvällen var det första golfträningen. Jag är då vice-ordförare i ungdoms-kommiten men jag slapp prata framför allt folk. Hade inte varit något problem om det var bara spelarna, men i med att det var den lilla gruppen med så var derad föräldrar med, och jag har även mina åsikter om vissa människor :) nu ska jag snabbt till e-stop sen hem för idag kommer bror med sin flickvän hit, första gången jag träffar henne så ska försöka göra ett bra intryck (a. Och ebba kommer också till Halmstad så det känns som en bra dag! Och tjejer nu taggar vi till imorgon kväll. Lita på mig jag fixar! :D ha det bra, vi hörs!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥