In till staden snart med Alexandra :) fint...

mms_img59865 (MMS)

In till staden snart med Alexandra :) fint väder, jag är lite sur men det går väl över hoppas jag. Känns som att jag alltid är sur nu förtiden, men jag har faktiskt anledningar till det varje gång med. Oftast är det samma men tänker givetvis inte säga det såhär offentligt. Finns på mobilen idag allihopa för er som har mitt nummer då. Så smsa eller ring om det är något. Och ebba om du ser detta så ring mig innan det är kväll :) för har ett förslag som jag måste prata med pappa först om och Alexandra du kommer tycka om det, om det går igenom förståss. Nä nu måste jag fortsätta göra mig iordning. Bussen går om 40 minuter och vill inte springa idag med som vanligt haha. Vi hörs! (L)



Paulina

Här är min blogg haha =D <3

pauwie.blogg.se ;)

2011-04-20 | 13:51:04 | http://pauwie.blogg.se/
Rebecca

TACK! ;D <3

2011-04-20 | 19:35:01 | http://hejjrebecca.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥