Kallt!

Hejj hejj, han inte blogga igår, kom hem vid 10 på kvällen och då kollade jag på lite glee sen var jag jättetrött, så jag orkade faktiskt inte, men nu är jag här och får skynda mig för batteriet är nästan slut och pallar inte hämta sladden nu, går in på mitt rum sen istället för att kolla på glee, mycket bättre!!

Idag har dagen känts bara väldigt jobbig, som att allt har gått emot mig, blev bättre senare på eftermiddagen. Kände redan på morgonen att det inte var en bra dag, tänkte först stanna hemma faktiskt. Ångrar nästan att jag itne gjorde det!
Så jag var i skolan då som vanligt och efter det åkte jag med Robin till stan och fikade. Sen så gick vi hem till honom, det vi hann då var typ att kolla lite av ett avsnitt på 'The Pacific' för sen så hade han träning. Eller han hann dock låsa ute mig på balkongen :O det blåste jättemycket så trodde typ att jag skulle blåsa ner från balkongen. Och idag har det verkligen varit svinkallt, har frysit hela dagen och gör det fortfarande!!


Jag var med på hans träning, där kom min förra tränare fram, eller tre tränare faktiskt fast inte samtidigt, men dom kom fram till mig och undrade om jag inte ville fortsätta med fotbollen. Så nu på fredag blir det första träningen med dom, ska även träna måndag för att se hur det är. Som jag har nämnt tidigare så saknar jag ju faktiskt fotbollen. Så vi får se hur det blir.



(dålig cambild, dåligt ljus = ful bild! )





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥