Nu är jag med familjen påväg till farmor o...

mms_img16064 (MMS)

Nu är jag med familjen påväg till farmor och farfar på middag. Jag tycker inte vi gör något annat än äter ;O som tur är så ska vi springa med innebandyn på gallberget tisdagar och torsdagar nu, så man blir väl av med allt som är onödigt ;) jag tror att mina två söta små kusiner, Elli och Melanie och faster V och farbror J, också kommer, hoppas! Juste, imorgon skulle ju skolan egentligen börjat men vi på bondeskolan i trönninge har studiedag imorgon, NICE! Kommer en dagens outfit senare idag. För nu är vi nästan framme och då ska jag sola! :D jag har faktiskt fått lite färg, typ helt otroligt för att vara mig ;) vi hörs, puss!



Anonym

Allt bra idag?

kram :)

2011-04-25 | 14:15:17 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥