Saknar dig.

Kan inte tro på verkligheten, det får inte vara över.
Du är den enda för mig, och allt som jag behöver.
Inget kommer nånsin bli detsamma igen,
jag längtar efter dig och jag saknar dig än.
Kan inte tro på verkligheten, det får inte vara över.
Du är den enda för mig, och allt som jag behöver.
Inget kommer nånsin bli detsamma igen,
jag längtar efter dig och jag saknar dig än.
Jag trodde faktiskt att det alltid skulle va vi två
allt jag tänker på är dig och det vi gjorde.
Kommer du ihåg, vi kunde skratta åt allt.
Mitt hjärta är öppet och alla bara strör salt.
Det gör ont, själen bara svider, när jag som vanligt
tänker tillbaks i tiden, på tiden det var du och jag,
tiden det var vi två. Du vet precis som jag att en gång
var det faktiskt så. VIll känna lycka med dig igen, och hålla
din hand igen. Kan du inte fatta, jag saknar dig verkligen.
Det gör ont i mitt hjärta att vara utan dig.
Du var så jävla mycket, du är allting för mig.
Jag älskar hela dig, inte bara ditt utseende.
Din personlighet, ditt underbara leende.
Du är så underbar, snälla ge mig en chans.
Vill bara va med dig, o ingen annan stans.


rebecca

<3

2011-04-17 | 16:39:17 | http://laagooo.blogg.se/
Rebecca

<3

2011-04-18 | 11:00:18 | http://hejjrebecca.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥