Sista, lovar!

Okej, jag lovar detta är sista inlägget för idag, det lovar jag, för sen ska jag sova :)
Men jag fick nyss reda på superbra nyheter, att min farmors syster och hennes dotter, altså pappas kusin, som är 23 (?), dom bor i Finland, och dom kommer hit den 18 maj till 22 maj. Ååh längtar så :) var jättelängesen som jag träffade dom, det var senast jag var i Finland och det var år 2005 har jag för mig, längesen var det i alla fall.
Så glad jag blev, det har varit prat om det länge att dom ska komma hit och nu är det äntligen bestämt!


Sen så vill jag bara berätta att när jag skulle gå ner för trappan, för att hämta inpackninge, duschade här uppe idag, så kunde jag knappt gå i trappan, tar emot så sjukt :o
Och imorgon har jag innebandy-träning som jag inte har varit på tre veckor i rad, för skadade knät för tre veckor sen, vilade två veckor och förra veckan var jag förkyld, så nu kör vi igen, onsdag är det fotboll, på TUVAN :D och torsdag är det innebandy :)


Satsar på bikini-kropp till sommaren så man slipper skämmas att gå där på stranden.
Och jag lyssnar sönder på denna låt
Tramsgänget – Dunkadunkalåt
Älskar låten, men kan inte ladda ner den för hittar inte den, altså på mitt program på mobilen då, och jag får den på huvudet, och youtube slutade helt plötsligt funka på mobilen, haha typ inte meningen att jag ska lyssna på den men den är så skön :)


Godnatt, saknar dig <3





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥