Skola - Fotboll

Har precis kommit hem från skolan, hade nationella i engelska
Den första delen kändes som att den gick ganska okej
Svarade på allt förutom två tror jag
Men sen om jag har svarat rätt eller inte vet jag ju inte
Men får i alla fall hoppas på det bästa
Den andra delen var hörförståelse
Den var betydligt mycket svårare
Sen hade vi bara svenska kvar som egentligen är 80 minuter lång men hon släpper och efter 50 minuter
Så det är riktigt nice


Nu ska jag snart på träning
Eller snart och snart
Halv fyra börjar den
Är lite taggad faktiskt även om jag är väldigt trött
Längesen nu som jag tränade fotboll så hoppas det går bra
Med tanke på knät också
Sen så efter träningen skulle vi någonstans så är hemma typ 22

Slänger in en dagens nu med



Linne - Gina Tricot
Kofta - Gina Tricot
Tights - Cubus
Kjol - HM


Och fråga inte vad jag gör med min fot?! :O





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥