Svartsjuka

Svartsjuka är bland det värsta jag vet, den är så stark, speciellt min.
Det är nog en av mina starkaste känslor och jag känner av den väldigt ofta.
Svartsjuka kan oftast förvandla till hat, vilket gör att man gör saker man inte ska göra.
Svartsjuka borde inte finnas, den är så jobbig.
Men man kan också se det tvärt om, att blir man svartsjuk så är det för att man verkligen bryr sig.
Men hur ofta tänker man så?
Nej precis, man tänker alltid tvärt om och det blir hat.
Jag tycker det är så sjukt jobbigt, för jag blir så lätt avundsjuk, för lilla minsta.
Det är jobbigt för mig, det är jobbigt för folket runt omkring mig.
Jag ber om ursäkt om hur jag har möjligen har betett mig, men nu kommer ni inte märka av mig mer.
Ha det bra, blir inte mer bloggande för mig idag.
För orkar inte med detta mer.
Vi ses väl någon dag, kommer nog tillbaka imorgon till bloggen,





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥