Underbar dag idag. Fint väder har det vari...

mms_img65707 (MMS)

Underbar dag idag. Fint väder har det varit. Trevligt hos farmor och farfar. Jag har världens underbaraste sötaste kusiner. God mat, plus i kanten liksom ;) haha nej men dagen har varit super! Avslutades nu med en golf-runda som gick bra trotts att jag träffade två träd som inte ens var ivägen så jag undrar hur jag ens lyckades ;o haha men aja det gick bra och jag har nu bevisat de 5 senaste runderna att jag kan spela på mitt handikapp, för i slutet av förra säsongen sänkte jag mig från 36 till 29,5 så det är ett väldigt stort steg faktiskt. Så det känns bra. Nu ska jag bara vara hemma med familjen, just nu är det kör-slaget, repris sen i fredags. På bilden är även halva outfiten ;) puss!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥