Dag 17

Mitt favortiminne ..

Gud vad svårt att välja , men ett riktigt bra minne som jag aldrig kommer glömma är den 28 november 2009 , jag och Emma-Sofia Jönsson stack till den gymnasiemässan , för Idolerna var där , och favortien var RABIH !! :)
Han och Eddie uppträdde tillsammans , innan allt började (jag och emma var där väldogt tidigt) så kom Rabih och Eddie gåendes ute bland allt folk så vi går fram till dom och tar foto , jag typ gråter av glädje , Emma tar foto på mig först sen när jag ska ta på henne så står jag och skakar så hennes foton blev inte bra , FÖRLÅT EMMA !!
Sen så senare den dagen så skulle vi på New Moon . Innan det så gick vi och åt på donken , juste vi köpte frukt på torget med , haha ;)
Men på donken kom det helt plötsligt ett helt fotbollslag , vad kan dom ha varit ? 12 - 13 något sånt . Så sitter vi med en balong , jag sätter ner den på marken , glömmer bort den och POFF så sprängs den och vi ser hur alla blickar vänder sig mot oss och dyker ner i "soffan" vi satt i . HAHA ! Och sen lite senare så kommer det västa tjocka mamman , hon håller på att tappa byxorna eller något , och tröjan har åkt upp , så man ser hennes turkos-blå string , LOVAR , då tappade vi aptiten ;)



Sen ett annat bra minne är när jag vann en golftävling , den första jag var med i . Det var den 11 september 2010 . Går inte att beskriva känslan . Låter kanske inte stort för er , men för mig kändes det riktigt bra eftersom att träningarna den veckan innan till tävlingen hade det verkligen inte gått bra . Så kändes så chanslöst .
Bild jag tog innan tävlingen :)


emma-sofia - Hjärterdam ♥

HAHAHAH! :D



Gumman, jag typ skrattade av att läsa det. .Det måste fan ha varit den roligaste dagen.. allt bra hände! :D

heheh. Så jävla kul : D

2011-02-28 | 16:27:35 | http://hjearterdaam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥