Hemma

Each time I saw him I couldn't wait to see him again.
I wanted to let him know that he was more than a friend.
I didn't know just what to do
So I whispered I love you
And he said that he loved me too
And then he kissed me.




Nu har jag bara nyligen kommit hem från älskling , vi var och kollade på matchen mellan Chelsea - Liverpool hos hans bror .
Det blev 0 - 1 för er som inte kollade :)
Vi åt där , sen gick vi hem till Robin .
Kollade lite tv för sen så gick min buss , vid 20 typ , så vi var bara där i 40 minuter , hos Robin då :)



Och nu lyssnar jag bara på musik och är lite galet trött så ska sova nu tror jag :p
eller inte nu , men snart typ , om en timme ungefär :)
Så , GOOOODDDD NIIIGHTTTT for today :)


Robin

omfg vet inte hur många gånger du har lovat att inte använda den bilden -.-

2011-02-09 | 07:24:57 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Rebeccah
ȁlder: 15

»30 september 2010 ♥